Trabajos de Help Desk en Santiago

Santiago, Región Metropolitana de Santiago, Chile
Technical Knowledge : Understanding of common IT issues related to software, hardware, networking, and databases. Experience with clinical trial management systems (CTMS), electronic data capture (EDC)...
en: jobleads.com - hace 4 días
Santiago
-Documentación de soluciones y requerimientos - Gestionar, solucionar y/o derivar técnicamente los requerimientos del cliente interno vía sistema de Ticket, siguiendo los protocolos y criterios definidos...
en: chiletrabajos.cl - hace 5 días

Santiago, Región Metropolitana de Santiago, Chile
Valoramos el equilibrio entre vida personal y profesional, adoptando un enfoque flexible adaptado a tus necesidades y a las del equipo, basado en una cultura de confianza. Nuestro compromiso es brindarte...
en: jobleads.com - hace 16 días

Santiago, Región Metropolitana de Santiago, Chile
At BairesDev, we've been leading the way in technology projects for over 15 years. We deliver cutting-edge solutions to giants like Google and the most innovative startups in Silicon Valley. Innovative...
en: jobleads.com - hace 8 días
Alcansa - Santiago, R.Metropolitana, CL
●Título requerido: Técnico Profesional o Ingeniero de Ejecución en Computación, Informática o Redes y Comunicaciones. ●Experiencia: Mínimo 1 año en cargos similares. ●Mantenimiento preventivo y correctivo...
en: pandape.com - hace 19 días

Santiago, Región Metropolitana de Santiago, Chile
Billing Systems, Billing Systems, Country-Specific Expertise, Customer Due Diligence (CDD), Customer Experience Management, Customer Satisfaction, Customer Service, Customer Service Management, Customer...
en: jobleads.com - hace 10 días

Santiago, Región Metropolitana de Santiago, Chile
You're open : We are inclusive and collaborative; we encourage the free exchange of ideas; we respect and celebrate diverse views. We are open-minded: to new ideas, new partnerships, new ways of working...
en: jobleads.com - hace 10 días
Kibernum - Santiago
- Colaborar en la gestión de incidencias relacionadas con sistemas operativos y aplicaciones. Horario: Lunes a viernes en turnos rotativos AM y PM - Seguro de vida, salud y dental ¡Únete a nosotros y lleva...
en: chiletrabajos.cl - Hace más de 30 días

Santiago, Región Metropolitana de Santiago, Chile
You're open : We are inclusive and collaborative; we encourage the free exchange of ideas; we respect and celebrate diverse views. We are open-minded: to new ideas, new partnerships, new ways of working...
en: jobleads.com - hace 10 días

Santiago, Región Metropolitana de Santiago, Chile
You will be aware of agile working methods and comfortable with the governance and management approaches favored by the types of large international businesses that make up the Apply Digital client base...
en: jobleads.com - hace 16 días
Activa alertas para: Trabajos de Help Desk en Santiago
Sponsored Ads by Indeed